۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

همینجوری نوشت!

چیزی هم هست که در این دولت افزایش پیدا نکرده باشد؟ رشد مطلوبی نداشته باشد؟! نسبت به دوره‌های قبل چند برابر نشده باشد؟!
کاش اجازه‌ی پیگیری دوباره چند تا از این مصوبه‌ها را داشتم ولی...
استاندار فارس و هیات همراه یک هفته می‌روند آفریقا گردی برای گسترش روابط اقتصادی، آن هم با کشوری مثل گامبیا که جمعیتی در حدود یک میلیون و 200 هزار نفر دارد، خبر لعنتی‌اش هم باید بیاید زیردست من.
پرواز C130 هم، دو ساله شد.
از همین جا از روابط عمومی فرهنگستان به دلیل دقت و نکته‌سنجی‌هایش تشکر می‌کنم، شما درست گفته بودید! چشمان من نصف شبی آلبالو گیلاس چیده بود.
همین که یک نفر صبح، وقتی که مجبورت کرده‌اند مقاله‌های همایش‌های مختلف گردهمایی بین المللی مکتب شیراز را بخوانی و تنظم‌شان کنی، برای روز دانشجو یک مسج کوتاه می‌فرستد هوارتا هوارتا، ارزش دارد.
عصر هم یک پیام دیگر از دوستی نازنین که کیلومترها دورتر است وهمیشه فرستنده‌ی انرژی مثبت.
در ادامه‌ی همان روابط خوب و در حال گسترش من و کت‌قهوه‌ای، بعد از گذشت هشت روز من تنها به یک برنامه خبری رفته‌ام! این یکی را باید گفت بدرک، این بدرکِ خیلی حال می‌ده.
چه خوب که بعضی وقت‌ها می‌توانم سکوت کنم و جوابش را ندهم.
این سکوت برایش از صدتا فحش آزاردهنده‌تر است، گرچه تلافی‌ش را به شکلی دیگر سرم در می‌آورد ولی خب تلاش می‌کنم براساس اصل بدرک پیش بروم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر