۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

به خاطر یک مشت هیجان

ساعت 20:30 دوست داشتم با تمام وجود خدا رو بغل کنم؛ تنها خودش می‌دونه که از نیمه شب دیشب تا امشب چه بر من گذشته.
وای قربونت برم که چقدر خوبی.
فک کنم از 8 آذر 1376 تا همین امروز انقدر جیغ نزده بودم، چقدر هم کنار تو خوش گذشت.
فک کن فردا من و تو بشیم سوژه بلوتوث ملت.
خدا بگم این رسانه ملی رو چکار کنه که از شانس منم دو تا دوربینشون همون جلو ردیف ما بود.
حس نوشتن نیست، اگه تونستی تو بنویس.
ثبت 15 اسفند در خاطره‌ها.
راستی حاشیه نویسی‌م درست از همان پوستر بزرگ پاره شده شروع شد تا شعار پایانی مراسم.


--------------------------------------------------------------------------------


نه، هنوز پام به استادیوم واسه دیدن فوتبال باز نشده! البته تو سند چشم انداز به این مساله توجه خاصی شده است. با توجه به اینکه قرار برق و فجر دو تاشون برن فینال لیگ قهرمانان اروپا!!!

دیروز تو سالن دستغیب شیراز، برنامه سخنرانی آقای خاتمی بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر