۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

جاودانه‌های من

ترجیح می‌دهم آدم‌هایی رو که دوست دارم، از یه گوشه فقط نگاه کنم. ولی الان باید بگم که چند نفری هستند که واقعا دوست دارم با تمام وجود بغلشون کنم.
1- محمد بهمن‌بیگی: اگر کتاب‌های بخارای من ایل من و اگر قره قاج نبود را خوانده باشید، و اگر رگ و ریشه‌ای در ایل بزرگ قشقایی داشته باشید، بزرگ معلم ایل را می‌شناسید.
2- فاطمه معتمدآریا: ننه گیلانه.
3- مهدی اخوان ثالث: شعرهای جاودانه‌اش.
4- فریدون مشیری: سادگی و صداقت جاری در شعرهایش و صدای گرم و دوست‌داشتنی‌اش.
5- امیر کبیر: خدمات بزرگ و ارزشمندش و شخصیت بی‌نظیر خودش.
6- دکتر محمد مصدق: تو بودی اوستاد مردی و رادی تو درس رادمردی را به مردان یاد می‌دادی*
تشکر ویژه از:
سید محمد خاتمی، نیک‌آهنگ کوثر و ابراهیم نبوی: به خاطر همه‌ی سرخوشی‌های نوجوانی‌ام.
*بخشی از شعر بزرگداشتِ حمید مصدق.دیروز چهل و یکمین سالگرد درگذشت بزرگ‌مرد تاریخ ایران بود.
**آخرین بازی بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر