۱۳۹۴ تیر ۱۸, پنجشنبه

18 تیر 94


نمی دونم چرا ویراسباز از کار افتاده؟!
وسط روز یهویی یادم افتاد که وبلاگم رو شیش سال پیش چنین روزی هک کردن...سر یه برنامه خبری بودم که یکی بهم خبر داد. زنگ زده بود که این چرت و پرتا چیه تو وبلاگت نوشتی؟! تا خودم رو رسوندم دفتر دیگه کار از کار گذشته بود...حیف اشتباه از خودم بود که نمی دنم چرا یه بار وبلاگ رو از تو دفتر باز کردم! اصلن نمی دنم چرا؟ چی شد و بعد...خیلی شخصی بود. درباره خیلی چیزا می نوشتم ولی یادم نمیاد چطور لو رفت. بعدش مدام برام پیام تهدید آمیز میذاشتن.آخرین پیامی هم گذاشتن این بود" بچرخ تا بچرخیم". الان فکرش رو می کنم میگم نباید جای دری رفت، به این نتیجه رسیدم که آدم ضربه های کوچیک و بزرگ رو از همون آدم های دور  اطراف خودش می خوره تا غریبه ها. هیچ وقت نباید جای دوری دنیال دلیل و مدرک گشت.مثلن همین حصرت علی(ع) یکی از فضا نیومد که کشتش. ابن ملجم از دوستای قدیمی اش بود.

کلن باید دلیل خیلی مشکلات و گرفتاری ها رو یا توی خودمون پیدا کنیم یا نهایتن چند قدم این ور یا اون ورتر.
بیشتر خواستم به خودم یادآوری کنم که جای زخم هک شدن وبلاگم هنوز هم درد می کن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر