۱۳۹۴ آذر ۴, چهارشنبه

روز نوشت/ دندان پزشکی

چهارشنبه صبح وقت دندانپزشکی داشتم.
دکتر جدیدم آقایی است بلند قد و چهارشانه. خیلی خوش برخورد و با حوصله.
به سووال‌هایم درباره کاری که می‌خواهد برای دندان‌هایم انجام دهد با علاقه جواب می‌دهد.
هفته پیش که گفت دندان‌هایم را نگه می‌دارد و حرفی از ایمپلنت نزد به حدی خوشحال شدم که دلم می‌خواست بغلش کنم.
متاسفانه دکتر قبلی با وجود پول‌های زیادی که گرفت رسمن در دندان‌های جلو‌ام رید و هیچ کاری هم نمی‌شد کرد.
با دکتر که حرف می‌زدم گفت تا آنجایی که امکان داشته باشد سعی می‌کنیم از ته مانده دندان خود بیمار هم که شده استفاده کنیم تا نیاز به ایمپلنت نباشد.
بهش گفتم درباره ایمپلنت خوانده‌ام و فیلمی هم دیده‌ام که باعث شد بترسم.
گفت ترسی ندارد و من در هفته چند تا عمل ایمپلنت انجام می‌دهم ولی می‌شود برای تو از روش
 post&core استفاده کرد.
درباره این روش سرچ کردم و واقعن امیدوارم که با این روش چند سالی استرس خرابی دندون رو نداشته باشم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر